Email pomoc@latwysimlock.pl | Telefon/Whastapp 512 787 593 | GG 3017667 |
Drogi kliencie! Zamawiasz serwis wysyłkowy? Przeczytaj!
To jest serwis wysyłkowy - NIE zdalny. Telefon musi zostać dostarczony do punktu.
* Dostępne usługi: flashowanie chipsetów bezpośrednio na płycie głownej telefonu, repartycjonowanie pamięci i de-brickowanie urządzeń z problemami softwarowymi (proszę potwierdzić dostępność wybranej usługi dla Państwa modelu telefonu oraz zaznaczyć to w komentarzu do zamówienia)
* Płatność kredytami przed wysyłką
* Nie mamy możliwości kasacji zamówień w trakcie realizacji
* Usługa może potrwać dłużej niż wyznaczony na stronie czas realizacji
* W przypadku niewykonania usługi zwracamy kredyty w serwisie, nie wypłacamy pieniędzy na konto
* Wszystkie podane czasy realizacji to DNI ROBOCZE
* Koszty przesyłki poleconej zwrotnej są wliczone
* Proszę wysłać sam telefon z baterią, bez akcesoriów, karty pamięci, ładowarki itp.
* Proszę pamiętać o załączeniu adresu zwrotnego w kopercie
* Serwis nie odpowiada za utratę danych pozostawionych w telefonie lub pozostałej gwarancji producenta
* Niezastosowanie się do wymogów usugi będzie skutkowało utratą całości lub części kredytów
Adres do wysyłki:
Aleksander Hochuł
Heleny Modrzejewskiej 42/13
75-734 Koszalin
Z dopiskiem: Latwysimlock.pl
UWAGA WAŻNE - informacje o wysyłce zwrotnej !
Prosimy o wkładanie adresów zwrotnych do paczki, w przeciwnym wypadku sprzęt zostanie zwrócony na adres nadawcy podany na przesyłce.
Pojedyncze urządzenia są odsyłane w kopertach bąbelkowych jako Polecony Priorytet, dwie i więcej sztuk w pudełkach jako Pocztex Paczka 48h. Akceptujemy dopłaty do przesyłki Pocztex 48h dla pojedynczych telefonów oraz kurierskiej DPD Express dla każdej ilości urządzeń .
Czas dostawy: 3-15 dni
Zamówienia hurtowe dostępne: Nie
Typ zamówienia: IMEI
Typ usługi: Serwer
Możliwość reklamacji: Nie
Możliwość anulowania: Nie
Zamówienie przetwarzane: Ręcznie