Email pomoc@latwysimlock.pl | Telefon/Whastapp 512 787 593 | GG 3017667 |
Drogi kliencie! Zamawiasz odblokowanie zdalne? Przeczytaj!
Prosimy o złożenie zamówienie tylko jeżeli odpowiedziałeś TAK na poniższe pytania:
* Czy jesteś pewien że wpisałeś poprawny IMEI i telefon ma blokadę?
* Czy jesteś pewien że zamawiany model jest obsługiwany w wybranym serwisie?
* Czy sprawdziłeś czas realizacji i wiesz o możliwości jego wydłużenia?
Świadome zamówienie to gwarancja satysfakcji dla Ciebie i klienta końcowego! :)
Prosimy pamiętać:
* Zamówienie błędnych IMEI będzie skutkowało utratą kredytów
* Zamówienia dla odblokowanych IMEI nie będą refundowane
* Nie mamy możliwości kasacji zamówień w trakcie realizacji bez wcześniejszego potwierdzenia z dostawcą usługi
* Odblokowanie może potrwać dłużej niż wyznaczony na stronie czas realizacji
* W przypadku nieodblokowania telefonu zwracamy kredyty w serwisie, nie wypłacamy pieniędzy na konto
* Wszystkie podane czasy realizacji to DNI ROBOCZE
* Niezastosowanie się do wymogów usługi będzie skutkowało nieodblokowaniem telefonu i utratą całości lub części kredytów
* REKLAMACJE - KLIKNIJ
Dodatkowe wymagania dla serwisu:
* Przed zamówieniem proszę wgrać czyste oprogramowanie na telefon
*
Proszę pobrać i zainstalować program do współdzielenia urządzeń
Flexihub (login by token, proszę pytać o aktualny token FRP) - link
* Proszę pobrać i zainstalować wymagane sterowniki dla urządzenia - link
* W procesie zamówienia należy podać nazwę PC na flexihub, do którego podłaczony jest telefon
* Po zamówieniu i wykonaniu powyższych kroków prosimy o kontakt z obsługą serwisu w celu wykonania odblokowania
Czas dostawy: 1-6 godzin
Zamówienia hurtowe dostępne: Tak
Typ zamówienia: IMEI
Typ usługi: Serwer
Możliwość reklamacji: Nie
Możliwość anulowania: Nie
Zamówienie przetwarzane: Ręcznie