Email pomoc@latwysimlock.pl | Telefon/Whastapp 512 787 593 | GG 3017667 |
Drogi kliencie! Zamawiasz sprawdzenie? Przeczytaj!
Serwis sprawdza stan blokady iCloud (Find My iPhone) w bazie Apple
* Obsługiwane są tylko iPhone i iPad, po numerze seryjnym (nie IMEI)
* Nie mamy możliwości kasacji zamówień w trakcie realizacji
* Sprawdzenie może potrwać dłużej niż wyznaczony na stronie czas realizacji
* W przypadku niepowodzenia zwracamy kredyty w serwisie, nie wypłacamy pieniędzy na konto
* Wszystkie podane czasy realizacji to DNI ROBOCZE
Przykładowe sprawdzenie
-------------------------------------------------------
FMI STATUS: CLEAN [iCloud w trybie czystym - zamawiamy z serwisu iCloud CZYSTE po numerze seryjnym]
-------------------------------------------------------
FMI STATUS: LOST MODE ON / ERASED [iCloud w trybie zgubiony/wymazany - zamawiamy z serwisu iCloud ZGUBIONE / WYMAZANE IMEI]
-------------------------------------------------------
FMI STATUS: LOST MODE ON / ERASED
REPORTED LOST TO CARRIER/POLICE: GSM LOST [iCloud w trybie zgubiony/wymazany, dodatkowo urządzenie na czarnej liście u operatora - zamawiamy z serwisu iCloud ZGUBIONE / WYMAZANE IMEI]
-------------------------------------------------------
FMI STATUS: CLEAN
REPORTED LOST TO CARRIER/POLICE: GSM LOST [iCloud w trybie czystym, ale urządzenie na czarnej liście u operatora - zamawiamy z serwisu iCloud CZYSTE po numerze seryjnym + GSM LOST]
-------------------------------------------------------
Czas dostawy: 1-6 godzin
Zamówienia hurtowe dostępne: Tak
Typ zamówienia: Numer seryjny
Typ usługi: Serwer
Możliwość reklamacji: W ciągu 7200 minut
Możliwość anulowania: Nie
Zamówienie przetwarzane: API